Kwaliteit

Kwaliteit

ENSA Psychologie & Consultatie beschikt over een goedgekeurd Kwaliteitsstatuut GGZ. Arzu Bulduk-Demir is BIG geregistreerd als GZ-Psycholoog. Tevens is zij lid van het Nederlands Instituut voor Psychologen (NIP).

AVG

Uiteraard wordt er waarde gehecht aan de bescherming van uw privacy gegevens. Daarbij houden we ons aan Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

Kwaliteit

ENSA Psychologie & Consultatie beschikt over een goedgekeurd Kwaliteitsstatuut GGZ. Arzu Bulduk-Demir is BIG geregistreerd als GZ-Psycholoog. Tevens is zij lid van het Nederlands Instituut voor Psychologen (NIP).

AVG

Uiteraard wordt er waarde gehecht aan de bescherming van uw privacy gegevens. Daarbij houden we ons aan Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

Kwaliteitsstatuut GGZ – Vrijgevestigden

Per 1 januari 2017 zijn alle aanbieders van ‘geneeskundige ggz’, dat wil zeggen generalistische basis- ggz en gespecialiseerde ggz binnen de Zorgverzekeringswet, verplicht een kwaliteitsstatuut openbaar te maken. Praktijk Ensa beschikt over een goedgekeurd kwaliteitsstatuut.

Klachtenregeling

Heeft u klachten over de hulp die Praktijk ENSA biedt? Wij gaan graag met u in gesprek en verwachten er dan samen uit te komen. Wanneer dit onverhoopt niet lukt of wanneer u het gesprek liever wilt doen samen met een onafhankelijk persoon, dan kunt u contact opnemen met de klachten-functionaris. Deze is volkomen onafhankelijk en ondersteunt u bij het indienen en de verdere afhandeling van uw klacht..

Kwaliteitsstatuut GGZ – Vrijgevestigden

Per 1 januari 2017 zijn alle aanbieders van ‘geneeskundige ggz’, dat wil zeggen generalistische basis- ggz en gespecialiseerde ggz binnen de Zorgverzekeringswet, verplicht een kwaliteitsstatuut openbaar te maken. Praktijk Ensa beschikt over een goedgekeurd kwaliteitsstatuut.

Klachtenregeling

Heeft u klachten over de hulp die Praktijk ENSA biedt? Wij gaan graag met u in gesprek en verwachten er dan samen uit te komen. Wanneer dit onverhoopt niet lukt of wanneer u het gesprek liever wilt doen samen met een onafhankelijk persoon, dan kunt u contact opnemen met de klachten-functionaris. Deze is volkomen onafhankelijk en ondersteunt u bij het indienen en de verdere afhandeling van uw klacht..