Kwaliteit
ENSA Psychologie & Consultatie beschikt over een goedgekeurd Kwaliteitsstatuut GGZ. Arzu Bulduk-Demir is BIG geregistreerd als GZ-Psycholoog. Tevens is zij lid van het Nederlands Instituut voor Psychologen (NIP).
AVG
Uiteraard wordt er waarde gehecht aan de bescherming van uw privacy gegevens. Daarbij houden we ons aan Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).
Kwaliteit
ENSA Psychologie & Consultatie beschikt over een goedgekeurd Kwaliteitsstatuut GGZ. Arzu Bulduk-Demir is BIG geregistreerd als GZ-Psycholoog. Tevens is zij lid van het Nederlands Instituut voor Psychologen (NIP).
AVG
Uiteraard wordt er waarde gehecht aan de bescherming van uw privacy gegevens. Daarbij houden we ons aan Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).
Kwaliteitsstatuut GGZ – Vrijgevestigden
Per 1 januari 2017 zijn alle aanbieders van ‘geneeskundige ggz’, dat wil zeggen generalistische basis- ggz en gespecialiseerde ggz binnen de Zorgverzekeringswet, verplicht een kwaliteitsstatuut openbaar te maken. Praktijk Ensa beschikt over een goedgekeurd kwaliteitsstatuut.
Klachtenregeling
Heeft u klachten over de hulp die Praktijk ENSA biedt? Wij gaan graag met u in gesprek en verwachten er dan samen uit te komen. Wanneer dit onverhoopt niet lukt of wanneer u het gesprek liever wilt doen samen met een onafhankelijk persoon, dan kunt u contact opnemen met de klachten-functionaris. Deze is volkomen onafhankelijk en ondersteunt u bij het indienen en de verdere afhandeling van uw klacht..
Kwaliteitsstatuut GGZ – Vrijgevestigden
Per 1 januari 2017 zijn alle aanbieders van ‘geneeskundige ggz’, dat wil zeggen generalistische basis- ggz en gespecialiseerde ggz binnen de Zorgverzekeringswet, verplicht een kwaliteitsstatuut openbaar te maken. Praktijk Ensa beschikt over een goedgekeurd kwaliteitsstatuut.
Klachtenregeling
Heeft u klachten over de hulp die Praktijk ENSA biedt? Wij gaan graag met u in gesprek en verwachten er dan samen uit te komen. Wanneer dit onverhoopt niet lukt of wanneer u het gesprek liever wilt doen samen met een onafhankelijk persoon, dan kunt u contact opnemen met de klachten-functionaris. Deze is volkomen onafhankelijk en ondersteunt u bij het indienen en de verdere afhandeling van uw klacht..
CQ-index
Om te kunnen meten hoe cliënten van 18 jaar of ouder de behandeling ervaren, wordt bij ieder afgerond behandeltraject gevraagd een tevredenheidsvragenlijst in te vullen. De vragenlijst die hiervoor gebruikt wordt is de CQ-Index. De CQ-index is een vragenlijst waarmee wij de kwaliteit van de kortdurende geestelijke gezondheidszorg (GGZ) kunnen monitoren.
Algemeen rapportcijfer 2024 CQ-index (0-10): 8,1
We zijn erg tevreden met dit resultaat en in 2025 streven wij ernaar om de kwaliteit te waarborgen.
